PARTICIPEM A LA SETMANA DEL RECICLATGE

Del 27 al 2 de març participem a la setmana del reciclatge que organitza el Barri de Sant Miquel juntament amb el Consorci d’ Acció Social.

Sense títollogotip Connect@ts al s XXI

És per aquest motiu que anirem penjant en aquest espai diverses activitats que realitzarem per tal de conscienciar als nostres alumnes sobre la importància del correcte reciclatge dels residus.

Des de fa tres cursos el nostre Projecte Educatiu contempla el treball referent a la sostenibilitat i el reciclatge.

PESANT I RECICLANT PAPER I PLÀSTIC

Aquest curs continuem amb la recollida i posterior reciclatge de paper i d’ envasos de plàstic per tal d’ anar conscienciant el nostre alumnat sobre la importància del reciclatge.

Clicant a les imatges podreu consultar el gràfic de recollida de paper i plàstic i unes imatges del procés de recollida que realitzen cada divendres alumnes encarregats dels diferents cursos.

Gràfic reciclatge paper i plàstic

CONSTRUINT EL JOC DELS ROBOTS RECICLADORS

20170328_101250