FESTA DE NADAL 2018

El passat divendres 14 de desembre vam celebrar la festa de Nadal. Ens vam reunir tota l’escola i les famílies per escoltar les nadales que van preparar els alumnes. Un altre any vau venir moltíssimes famílies, estàvem ben apretats!.

Després de la cantada, vam veure el ball de Zumba i vam menjar xocolata desfeta. Estava per llepar-se els dits!

Us deixem algunes imatges i vídeos de les actuacions.

Els alumnes de P3 i P4 van cantar “Demà és Nadal”

Els nens i nenes de P5 van cantar “Betlem va néixer un dia”

Els alumnes de 1r van interpretar “Les joguines”

Els nens i nenes de 2n ens van cantar “La pastora Caterina”

Els alumnes de 3r van cantar “El meu cosí grec”

Els nens i nenes de 4t van interpretar un cànon anomenat “Ja ve Nadal”

Els alumnes de 5è van cantar “Last Christmas”

Els nens i nenes de 6è van interpretar “El Nadal és un dia especial”

Tot seguit vam passar un video de les vivències d’aquest primers 3 mesos de curs acompanyat d’una cançó que ens van cantar els  nens i nenes de P3 i 6è.

Com ja es costum l’espectacle el va tancar el grup de zumba…quin ritme!

Finalment tot va acabar amb una gran xocolotada amb coca que ens van preparar les nostres grans cuineres…estava boníssima! Gràcies a elles i a la feinada de les mares i els pres de l’AFA per la bona organització.

Moltes gràcies a totes les famílies per venir a compartir aquesta festa amb nosaltres i esperem que us agradés tan a com a nosaltres!