Ràdio Llar

JA TENIM ELS PROGRAMES DE RÀDIO DEL GRUP 3!

Aquesta vegada no hem tingut temps de fer la tertúlia, ja que al haver-hi la Setmana Santa hem tingut una sessió menys de ràdio per fer el nostre programa. Perquè sapigueu la temàtica us hem fet un petit resum del que hi ha a cada programa i us hem adjuntat fotografies perquè veieu com els fem!

Programa 11:

Autors: Hongwei (6è), Nargis (5è) i Arshdeep (4t).

Notícia: Omnium Garrotxa premia la campanya “Salvem els volcans”.

Entrevista: Hem entrevistat a en Gregori, el mestre responsable del reciclatge de l’Escola Llar.

 

Programa 12:

Autors: Kujage (6è), Iulian (4t) i Miroslav (3r).

Notícia: Un robatori que ha passat a la Garrotxa.

Entrevista: Hem entrevistat a la responsable de la deixalleria de la Garrotxa.

 

Programa 13:

Autors: Selene (6è), Hassan (4t), Khusdeep (3r) i Aliyu (3r).

Notícia: El premi a la millor carrossa del carnaval d’Olot.

Entrevista: Hem entrevistat al responsable de la planta de compostatge de la Garrotxa.

 

Programa 14:

Autors: Wail (5è), Jeimy (5è) i Gurkirat (4t).

Notícia: El club de patinatge d’Olot.

Entrevista: Hem entrevistat a l’encarregada de la depuradora d’Olot.

 

CLIQUEU AQUÍ PER ESCOLTAR ELS PROGRAMES DE RÀDIO.

Fotografies:

IMG_20170406_123819

 

JA TENIM NOUS PROGRAMES DE RÀDIO!

Aquest segon trimestre hem treballat de valent per enllestir nous programes de ràdio. Perquè sapigueu la temàtica us hem fet un petit resum del que hi ha a cada programa:

Programa 6:

Autors: Carla (6è), Simranpreet (4t) i Baylo (4t).

Notícia: Els alumnes de l’escola d’art d’Olot guanyen un premi.

Entrevista i tertúlia: Hem entrevistat a un encarregat de la fabrica Jumi, una fàbrica on fan regalis i records. A la tertúlia hem parlat d’aquesta fàbrica.

 

Programa 7:

Autors: Hawa (6è), Mònica (4t), Xinyi (4t) i Jesús (3r).

Notícia: La pista de gel d’Olot.

Entrevista i tertúlia: Hem entrevistat a la responsable de la farmàcia de la Canya. A la tertúlia hem parlat de la farmàcia.

 

Programa 8:

Autors: Joaquim (6è), Iashman (5è), Youssef (4t) i Tasnim (3r)

Notícia: Han posat gespa natural al camp de futbol de Montagut.

Entrevista i tertúlia: Hem entrevistat a dos responsables del gimnàs TOP TEAM, de la Canya. A la tertúlia hem parlat d’aquest gimnàs.

 

Programa 9:

Autors: Malyorys (6è), Ian (4t) i Noha (3r)

Notícia: Els pessebres d’Olot.

Entrevista i tertúlia: Hem entrevistat un encarregat d’una fàbrica d’impremta. A la tertúlia hem parlat de l’impremta.

 

Programa 10:

Autors: Ramandeep (5è), Riyad (5è), Sukhjit (4t) i Sheila (4t).

Notícia: L’enllumenat de Nadal.

Entrevista i tertúlia: Hem entrevistat al responsable del magatzem de fusta Mallarach. A la tertúlia hem parlat d’aquesta empresa.

 

CLIQUEU AQUÍ PER ESCOLTAR ELS PROGRAMES DE RÀDIO.

 

RÀDIO LLAR

Per millorar la competència lingüística dels alumnes, hem programat sessions de treball utilitzant la ràdio com una eina que permet als alumnes millorar la seva expressió i capacitat de comunicació. Els alumnes són partícips del que passa l’entorn perquè han de recollir notícies que serveixen per escriure el guió radiofònic.

Si voleu escoltar els nostres primers programes cliqueu damunt la ràdio.

radio-antiga

 

Entenem la ràdio com un mitjà de comunicació molt útil a l’hora de treballar moltes de les competències necessàries pel desenvolupament de l’alumne. Per això hem decidit crear un programa radiofònic escolar durant l’espai de racons, per tal de treballar les següents competències:

  • Lingüística: permet als alumnes millorar la seva expressió i capacitat de comunicació.
  • Tractament de la informació i competència digital: els alumnes s’han de familiaritzar amb l’ús de tècniques i estratègies diverses segons la font i els suports que utilitzin amb una actitud crítica i reflexiva.
  • D’aprendre a aprendre: els alumnes han de ser capaços d’aprendre dels seus propis errors i treballar de forma més autònoma per arribar a constituir el programa de ràdio.
  • D’autonomia i iniciativa personal: A través del treball en grup els alumnes han d’adquirir un conjunt de valors i actituds personals com la responsabilitat, perseverança, control emocional, autocrítica, la capacitat d’elegir i portar endavant les activitats previstes.
  • En el coneixement i la interacció amb el món físic: Els alumnes hauran de conèixer, entendre i explicar notícies que passen al seu entorn.
  • Social i ciutadana: A través del treball en grup, els alumnes també aniran adquirint estratègies per resoldre conflictes i millorar la convivència entre ells.


IMG_20160126_130449
IMG_20160126_130923